Účetní služby

Účetní služby

Poskytujeme kompletní klientský servis úspora vašeho času, spolehlivost, včasné vyřízení všech vašich zakázek, časovou flexibilitu, osobní přístup nebo zastupování na úřadech.

Účetnictví

Pořádek ve vedení účetnictví je základem správného podnikání. Přesné údaje potřebujete pro další strategii a rozvoj podniku. Zajistíme, aby vaše účetnictví bylo správné, úplné, průkazné a srozumitelné. Vedení účetnictví zahrnuje zúčtování všech účetních případů za zúčtovací období, evidenci všech dokladů, účetní uzávěrky, výroční zprávy, správné a včasné odvádění daní. S námi nebudete mít problém s absencí kvůli dovoleným nebo nemocem. Soustavné vzdělávání našich pracovníků zajišťuje, že vedení účetnictví provádíme podle zákona.

  • kompletní zpracování účetnictví
  • vystavení vydaných faktur dle podkladů klienta
  • zpracování přiznání k DPH měsíční, čtvrtletní
  • zpracování všech daňových přiznání, ke kterým je klient zaregistrován

Výkazy

  • přehled o majetku a závazcích
  • zpracování roční účetní uzávěrky
  • výkaz zisků a ztrát plný, zkrácený
  • rozvaha v plném rozsahu
  • rozvaha ve zkráceném rozsahu
  • daň z příjmů právnických osob

Daňová evidence

Daňová evidence pro zjištění základu daně z příjmu podle § 7b zákon č. 586/1992 Sb. o daních z příjmu – dříve jednoduché účetnictví – včetně zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty pro plátce DPH a předepsané záznamní povinnosti.

Při vedení daňové evidence zachováváme rozsah dřívějšího jednoduchého účetnictví. Po ukončení roku obdrží každý zákazník podklady níže uvedené. Samozřejmostí je základní daňové poradenství a optimalizace základu daně.

Roční výkazy daňové evidence

  • daňová evidence předaných dokladů
  • zpracování přiznání k DPH
  • peněžní deník
  • pokladní kniha
  • roční přehled příjmů a výdajů
  • seznam pohledávek a závazků
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur
  • kontrola zálohových plateb

Mzdy – personalistika

Personální oblast je jedním z pilířů firmy. Naše společnost vám pomůže zbavit se nadbytečné administrativní zátěže v níže uvedených oblastech.

Nejen začínající podnikatele může trápit výčet pojmů, jako jsou povinné odvody, daně a pojištění, minimální a zaručená mzda, příplatky za víkendy a svátky, nemocenská a ošetřovné. Využijte našich znalostí i dlouholetých zkušeností v mzdovém účetnictví a souvisejících oblastech.

  • kompletní zpracování mezd a personalistiky
  • vedení personální agendy, vedení mezd zaměstnancům
  • přihlášky a odhlášky zaměstnanců
  • zpracování mezd zaměstnanců
  • příprava výplatních pásků z mezd pro zaměstnance, předání mzdových výplatních listin
  • odvody na sociální a zdravotní pojištění z mezd včetně zasílání měsíčních mzdových přehledů
  • odvody měsíčních záloh z mezd na daň z příjmu ze závislé činnosto včetně ročního vyúčtování daně
  • výpočet zákonného pojištění z hrubých mezd za zaměstnance
  • vyhotovení a předání příkazu k úhradě plateb odvodů z mezd do bankovního ústavu
  • zastupování na úřadech při kontrolách a další služby v oblasti

 

Roční výkazy mzdy

  • provedení ročního zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti pro zaměstnance
  • vypracování potvrzení o zdanitelných příjmech pro zaměstnance
  • vystavení ELDP pro příslušnou správu sociálního zabezpečení

Zastupování

Zastupování na všech veřejných institucích spojených s podnikáním pro vaše pohodlí a úsporu vašeho času

  • obsluha datové schránky
  • obsluha zaručeného kvalifikovaného certifikátu
  • zpracování výkazů na zdravotní pojišťovny a sociální zabezpečení
  • přiznání k dani z nemovitých věcí
  • přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí
  • přiznání k silniční dani
  • přiznání k uplatnění nároků na vrácení spotřební daně z minerálních olejů

Pojďme se domluvit na spolupráci.